Öhköhköh KRÖÖÖÖH!!! Tällanen pitäs kyllä lailla kieltää... Ei Äitiapinat voi tulla kipeeksi, ku niille ei voi antaa edes sairaslomaa. Johan se on kaikkien liittojen ja sopimusten vastaista, että kipeenä joutuu työskentelemään... Ja sitäpaitsi, ei näitä mun onnettomia vatsalihas-parkoja ole tehty tällaseen treeniin. Voisin kohta julkasta jonkun treenioppaan: "Yskimällä kesäkuntoon, part 1".

Olo on kun yliajetulla rusakolla ja naamaki on yhtä hehkeä ku Juha Miedolla hiihtoladun jälkeen. Kävin apteekissa hakemassa esikolle lisää troppia ja kun raahustin Pamol F:n luo, apteekkari riensi mun luo: "Neiti hyvä, ne on LAPSILLE!". Juujuu, kyllähän mie sen tiedän, ei nää mulle tulekkaan! :P Sit kun pääsen reseptineidin luo, tuo haki lääkkeet esikolle, katsoi mua päin ja totes: "Naamasta päätellen tiedät lääkkeen?". Liekkö tarkoitti et olen niin valveutunu äiti, että tunnen lääkkeet läpikotaisin tai sitte tämä mun aavistuksen kärsinyt olemukseni kertoi, että tässä viime vuosina on valvottu tuokio jos toinenkin. :P Niin tai näin, Resilaria napaan ja mukalaa hoitamaan.